After 3 failed login attempts, FTSP accounts will temporarily lock. Accounts will unlock automatically in approximately 1 hour. After the account is unlocked, you can attempt to login again, if you remember the correct password.
Reset Password
Please click the Log In button in the upper right of the landing page. Then click on Forgot User ID or password and follow the prompts. Note: Password requests and changes generate two emails; a notice of change request and an acknowledgement of the password change. Attempting to log into your account before you have received both emails will cause a login failure.
Get User ID
If you do not remember your USER ID, entering your email address will prompt TSA to send you both your USER ID and the instructions to reset your password.
パスワードを忘れてしまい、リセットしたい場合は右上の "Log In" ボタンを押して、次に出てきた画面で "Forgot User ID or password" を押して出てきた指示に従ってください。 注意:新パスワードのリクエストと更新の際に、2通のメールが作成されます。内容は、パスワードの更新リクエストが行われていることと、本当にあなたがパスワードを更新しようとしているかの確認のメールです。このメールを受信する前にアカウントにログインしようとすると、ログインに問題が生じます。2通のメールを受信して内容を確認するまでは、ログインしないようにしてください。
最近のコメント